Over ons

Bij MHC Mobility zorgen wij ervoor dat jij je onbekommerd kunt verplaatsen, waar naartoe je ook maar wilt. Om anderen te ontmoeten. Nieuwe dingen te ontdekken. Onafhankelijk, zorgeloos en vrij. Wij geven je de bewegingsvrijheid die je telkens verder brengt.

Met eigentijdse oplossingen regelen we tot in de puntjes wat jij nodig hebt. Dat doen we met plezier en met hart voor de wereld van morgen. No-nonsense, praktisch en zonder poeha. Nu en in de toekomst. Elke dag weer.

Powering the Future of Movement

MHC Mobility biedt flexibele, transparante mobiliteitsoplossingen. Altijd op maat gemaakt voor jou en je organisatie. We zijn onderdeel van een sterke Europese samenwerking, alleen al in Nederland hebben we bijna 40 jaar ervaring in leasing en mobiliteitsvraagstukken. Door onze ervaring zijn wij bij uitstek de partner die jou op weg kan helpen op de manier die het beste bij jou past.

Duurzaamheid

Er zijn door de Verenigde Naties, waaronder Nederland, zeventien duurzame ontwikkelingsdoelen opgesteld om van de wereld een betere plek te maken in 2030. Deze doelen staan bekend als de SDG’s (Sustainable Development Goals of Duurzame Ontwikkelingsdoelen). Klik op onderstaande knop voor meer informatie over MHC Mobility haar doelen.

MVO

Het vergroten van de wereld van anderen is ons dagelijks werk. Dat doen we niet alleen voor onze klanten, maar ook voor mensen voor wie bewegingsvrijheid niet altijd vanzelfsprekend is. Daarom werken we samen met verschillende maatschappelijke organisaties en initiatieven. Altijd met als doel anderen zich sociaal te laten ontwikkelen, nieuwe dingen te ontdekken en andere mensen te ontmoeten.

Kernwaarden

Wij, als MHC Mobility zijn ervan overtuigd dat goed contact waarde creëert voor iedereen. Onze belofte aan klanten is; ‘Prettig geregeld’. Dit is het gevoel dat je krijgt als je met onze mensen en dienstverlening in aanraking komt.

Met vijf kernwaarden geven we richting aan al onze activiteiten. Van het opstellen van een contract tot de manier waarop we communiceren met onze klanten. Van hoe we onderling als collega’s met elkaar omgaan tot de keuzes die we maken voor leveranciers en samenwerkingspartners. Dit zijn onze vijf merkwaarden en hun betekenis.

  • Hartelijk – Persoonlijk, toegankelijk
  • Vernieuwend – innovatief, dynamisch, lef
  • Sociaal – Samen, harmonieus, loyaal
  • Professioneel – Nuchter, praktisch, hulpvaardig
  • Betrouwbaar – Transparant, doordacht